Дві перемоги у Всеукраїнському конкурсі торговельної реклами

30.11.2018 09:24

У листопаді 2018 року на базі Київського національного торговельно-економічного університету відбувся VI Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами, у якому взяли участь більше 200 робіт у розрізі дев’яти номінацій. Слід відзначити, що на конкурсі були представлені роботи студентів університету спеціальності "Маркетинг" Федоріва Олега, Клемри Вікторії та Канафоцького Павла.

За результатами конкурсу представники університету відзначені Дипломами ІІ ступеня:

  • Федорів Олег у номінації "Відеореклама";
  • Клемра Вікторія та Канафоцький Павло у номінації "Фірмовий стиль".

Конкурсні завдання виконувалися студентами під науковим керівництвом доцентів кафедри маркетингу Балук Н.Р. і Басій Н.Ф.
Родзинкою конкурсу став візит Президента України Петра Олексійовича Порошенка, який відзначив високий рівень якості та креативність у виконанні представлених студентських робіт.
Всі переможці конкурсу отримали відзнаки та пам’ятні подарунки.