Наступна:
Бренд науковця в цифровому світі
Бренд науковця в цифровому світі
Інтенсив «PR на часі: як комунікувати під час війни»
У листопаді в рамках практичних занять з дисциплін «Теорія і практика PR» та «Маркетинг послуг» викладачі кафедри маркетингу Балук Надія Романівна та Вовчанська Ольга Михайлівна разом зі студентами спеціальності «Маркетинг» (Яцій З., Когай В., Лісяна А., Гельмас Р., Лернер А., Михальченко А., Комарницька І.) взяли участь у роботі інтенсиву «PR на часі: як комунікувати під час війни», проведеному Анною Знамеровською, досвідченим фахівцем з PR-технологій.
В рамках інтенсиву учасники здійснили розбір кейсів провідних українських компаній щодо застосування ними інструментарію PR, прокачали топ-skills – комунікацію й тексти, вчились створювати Elevator Pitch, шукати теми поза війною, влаштовувати івенти та працювати з особистим брендом.