Круглий стіл – науковий практикум „Розробка елементів комплексу маркетингових комунікацій для підприємств на регіональному ринку”

17.05.2013 11:18

17 травня 2013 р. на кафедрі маркетингу відбувся круглий стіл – науковий практикум „Розробка елементів комплексу маркетингових комунікацій для підприємств на регіональному ринку”. Захід завершував вивчення курсу „Реклама” студентами 4 курсу спеціальності „Маркетинг” та представлення ними розроблених рекламних стратегій для діючих підприємств на ринку м. Львова. Зокрема, студентами розроблено комплекс рекламних і маркетингових заходів для мережі ресторанів в дорозі „Аля мінут”, „Економ-таксі”, канцелярських товарів ТМ „Добрий” та кафедри маркетингу.  На круглому столі – науковому практикумі були присутні підприємці з різних сфер бізнесу, представники міської влади та викладачі академії. Організатори заходу – доц. Балук Надія Романівна і ас. Яхвак Дмитро Миронович.