Майстер-клас з медіаграмотності

20.03.2019 11:11

19 березня 2019 року студенти кафедри маркетингу університету зустрілися з фахівцем медіаграмотності, молодим науковцем ЛНУ ім. Івана Франка, блогером газети «День» Дмитром Плахтою.

Зустріч була надзвичайно актуальною, адже журналіст і медіамаркетолог розповідав про мас-медійний аспект виборчої кампанії. Дмитро Плахта наочно продемонстрував приклади ефективного медіамаркетингу у президентській виборчій кампанії 2016 р. у США, провівши також аналогію на український інформаційний ринок.
Журналіст зазначив, що політики все частіше застосовують маркетингові прийоми у політичній рекламі, активно залучаючи соціальні мережі. Щодо медіаграмотності, то Дмитро Плахта наголосив на потребі розширення знань та уявлень про медійні процеси не тільки для журналістів, а й для населення загалом. Розповів про пілотні проекти, де навчають медіаграмотності вже зі школи. А для того, щоб не потрапити у поле дезінформації, слід ретельно перевіряти факти, завжди вивчати контекст кожного повідомлення і мислити критично.