Маркетинг на практиці: формат дуальної освіти

18.10.2018 10:58

18 жовтня 2018 року для студентів спеціальності «Маркетинг» та «Реклама в бізнесі» проведено виїзне практичне заняття на базі виробництва панчішно-шкарпеткових виробів українського виробника та лідера на ринку ТОВ "Дюна-Веста", яке провели доценти кафедри маркетингу Балук Н.Р., Басій Н.Ф. та Бойчук І.В.

Здобувачі вищої освіти мали можливість познайомитися з виробничими потужностями підприємства, масштабами та технічним рівнем виробничого процесу, особливостями виробництва різних видів панчішно-шкарпеткових виробів ТМ «Duna», «Accent», «Фурія», специфікою здійснення маркетингу на регіональному ринку, необхідністю ребрендингу в розрізі окремих сегментів та ефективними сучасними каналами рекламної комунікації зі споживачами.
Слід відзначити, що студенти отримали прикладні знання про створення продукту – від зародження ідеї до її реалізації.