Нетворкінг у реальній дії

28.09.2018 14:50

27 вересня 2018 року студенти спеціальностей «Маркетинг» і «Реклама в бізнесі» разом із викладачами кафедри маркетингу, доцентами Бойчук І.В. і Балук Н.Р. відвідали Lviv Bike Expo Forum, який відбувся вперше на теренах України. Міжнародна велоподія стала своєрідним стартапом для різних виробників і дистриб’юторів сучасної велотехніки на вітчизняному ринку.

Студентам було цікаво познайомитися із нетворкінгом як новим форматом ведення соціальної та професійної діяльності, спрямованої на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко та ефективно вирішувати складні життєві завдання й бізнес-питання, пов’язані з  пошуком клієнтів, найманням кращих співробітників та залученням інвесторів.
Майбутні рекламісти і маркетологи на прикладі нетворкінгу отримали  можливість побачити приклади вибудовування довірчих і довгострокових відносин з людьми та отримання взаємодопомоги в сучасних умовах.