Особливості маркетингу і реклами в АПК

22.11.2018 15:56

22 листопада 2018 року студенти університету спеціальностей «Маркетинг» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» разом із викладачами кафедри маркетингу – доц. І.В. Бойчук і доц. Н.Р. Балук завітали на офіційне відкриття ІІІ-ої міжнародної агропромислової виставки «Euro AGRO» Учасники виставки представляють новини агротехніки, новітні рішення в рослинництві та садівництві, технології тепличного господарства і органічного виробництва, засоби захисту рослин і мінеральні добрива, ІТ-технології в АПК.

Студенти мали змогу з перших уст дізнатися від провідних фахівців аграрного сектору про сучасний досвід у застосуванні маркетингових і комунікаційних технологій у В2С і В2В сферах, а також провести дегустацію смаколиків від виробників сирної продукції та виноробства.
Завдяки активній участі в обговоренні продукції експонентів майбутні маркетологи і рекламісти зуміли навести цікаві ділові контакти, обмінятись думками з практиками, зробити корисні висновки щодо вагомості знань.
Крім того, на заході відбулася приємна зустріч з одним із бізнес-партнерів організатора виставки ПрАТ «Гал ЕКСПО» – випускником університету спеціальності «Маркетинг» 2002 року Тарасом Канафоцьким, який нині є успішним підприємцем і офіційним представником продукції датської ТМ «Multi-Wing» на вітчизняному ринку.