Святий Миколай тебе не забуде!
Проведено науково-практичний семінар «Використання електронної платформи опитувань випускників EPAK для формування компетенційно-орієнтованого навчального процесу»
17 грудня 2015 р. викладачами кафедри міжнародних економічних відносин проведено науково-практичний семінар «Використання електронної платформи опитувань випускників EPAK для формування компетенційно-орієнтованого навчального процесу». Проф. Шевчук В. продемонстрував можливості новаторського програмного продукту, який розроблено фахівцями університету «Краківська політехніка» (м. Краків, Польща) в 2013-2015 рр. в рамках масштабного дослідницького проекту , що фінансувався польським Національним центром розвитку і досліджень (NCBiR) за підтримки низки європейських фондів. Детальніше про захід тут.
Електронна платформа аналізу компетенцій (ЕРАК) дозволяє ефективний моніторинг трудової діяльності випускників вищого навчального закладу, але головними є можливості предметного вивчення відповідності компетенційних вимог ринку праці до параметрів навчального процесу. Зрозуміло, що за допомогою ЕРАК керівництво вищих навчальних закладів отримує потужний аналітичний апарат для осучаснення навчальних програм та формування компетенційно-орієнтованого навчального процесу. Необхідними елементами такого підходу стають компетенційний профіль студента та компетенційна матриця спеціальності.
Своєрідним творчим підсумком особистої участі проф. Шевчука В. у проекті EPAK стала монографія “VADEMECUM: Електронна платформа аналізу компетенцій в управлінні вищим навчальним закладом» (у співавторстві з Йоанною Жирою). На сьогодні розглядається можливість створення україномовного варіанту платформи EPAK (у співпраці з Київським національним університетом імені Вадима Гетьмана), що може бути вагомим кроком на шляху наближення вітчизняного академічного середовища до стандартів європейського освітнього простору.
Упродовж січня-лютого 2016 р. на базі кафедри міжнародних економічних відносин будуть проведені ще два науково-практичні семінари, що стосуватимуться (1) проблематики підготовки і практичного використання філософії компетенційно-орієнтованого навчального процесу в практиці викладання дисциплін «Міжнародні економічні відносини», «Грошово-кредитна політика у відкритій економіці» та «Світові фінанси», а також (2) розробки компетенційної матриці для спеціальності «Міжнародні економічні відносини».
Стежте за оголошеннями !!!
Фотогалерея: