Студенти, аспіранти і викладачі факультету Міжнародних економічних відносин на лекції заступника голови Національного банку України Дмитра Сологуба “Монетарна політика НБУ: від теорії до практики”

12.02.2016 17:28

Успіх економічних реформ вагомо залежить від правильного розуміння політики Уряду та Національного банку України. Ніхто так аргументовано не пояснить підходи до реалізації монетарної політики Нацбанку, як фахівець високого класу, який безпосередньо причетний до прийняття управлінських рішень у цій сфері. 12 лютого 2016 року в стінах Львівської комерційної академії відбулася лекція заступника Голови Національного банку України Дмитра Сологуба на тему “Монетарна політика НБУ: від теорії до практики”, що стала подією для всіх тих, хто цікавиться питаннями монетарної політики загалом та динаміки обмінного курсу гривні зокрема.

Висока актуальність питань, що становлять основу діяльності НБУ, лекторська майстерність, досконала ілюстрація лекційної проблематики мультимедійною візуалізацією ─ все це викликало жвавий інтерес аудиторії, і, безперечно, спровокувало справжній шквал запитань до лектора з боку присутніх працівників Академії. Зокрема, студента-другокурсника Антона Кабаровського хвилювала політика Нацбанку стосовно філій російських банків, що діють на території України. Аспіранта Артема Вешка цікавили відповіді на практичні питання, що стосувалися обмежень на придбання іноземної валюти. Увагу викладача кафедри міжнародних економічних відносин Оксани Василиці привернули практичні заходи щодо відновлення довіри до банківської системи за умов декларованого переходу до інфляційного таргетування. Словом, надзвичайно цікавий і змістовний виступ заступника Голови Національного банку України Дмитра Сологуба і тривала дискусія, що виникла після цього, стане корисною і для викладачів, і для студентів факультету, а отримані враження та презентаційні матеріали будуть використані при вивченні навчальних курсів кафедри, зокрема «Грошово-кредитна політика у відкритій економіці» та «Міжнародні економічні відносини», які становлять основу навчальної програми.