У поєднанні теорії та практики

06.12.2017 10:17

6 грудня 2017 року на кафедрі маркетингу відбулась зустріч із випускником магістратури спеціальності «Маркетинг» 2014 року випуску Валько Наталею (тепер – Карашкевич), яка є провідним маркетологом ТзОВ «Лео-С», що керує відомою в Україні мережею магазинів техніки та електроніки «Вухо.Ком».

Предметом зустрічі стало проведення тренінгу зі студентами спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» на практичному занятті з «Маркетингу», під час якого практиком було надано корисні поради стосовно застосування основ маркетингової теорії в реальних умовах діяльності суб’єктів підприємництва, а також висловлені щирі побажання про доцільність якісного навчання для працевлаштування майбутніх фахівців.