Участь у проєкті з розвитку співпраці бізнесу та університетів

15.07.2022 11:50

11-14 липня 2022 року гарант ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування», доцент кафедри фінансів, економічної безпеки, банківської справи та страхування Чуй Ірина взяла участь у проекті з розвитку співпраці бізнесу та університетів "Uni Biz Bridge Camp", присвячений розвитку soft-skills викладача.

Проект організований командою UGEN – HR-бренд агенції, яка допомагає студентам у працевлаштуванні, а компаніям – у пошуках нових спеціалізованих кадрів, організовує проєкти для студентів та випускників університетів, які допомагають їм набратися досвіду, познайомитися з провідними компаніями на ринку, знайти однодумців, потрапити на стажування або ж на роботу у компанію мрії.
У межах онлайн-заходу Uni-Biz Bridge учасники програми мали змогу долучитися до обговорення наступних тем від фахівців – представників роботодавців та професійних тренерів: Віталія Сватко, ментора SoftServe IT Academy «Нові підходи до викладання та комунікації зі студентами»; Осередчук Ольги, Training Manager Sigma Software «Емоційне вигорання або синдром 21 століття»; Куриленка Романа, начальника Відділу сприяння працевлаштуванню та роботи з випускниками КНУ імені Т. Шевченка «Стратегія win-win-win: cтуденти – роботодавці – університети»; Погонюк Оксани, тренерки Національного банку України, амбасадора з фінансової грамотності, автора тренінгових програм «5 фішок утримання уваги студентів»; Джулай Марини, CEO UGEN «Як вести соцмережі університету» та World Cafe на тему «Університет майбутнього після перемоги».
Під час проєкту учасники обговорили: використання сучасних технологій у викладанні (eLearning, video-assisted learning, штучний інтелект, learning analytics, ігрові методики, Big Data, соціальні мережі у навчанні), індивідуальну траєкторію розвитку та ролі для побудови траєкторії, необхідність командної роботи та засоби ефективної комунікації; симптоми й шляхи подолання емоційного вигорання, особливо в умовах війни та баланс сфер робота-життя (work-life balance); професії, найбільш схильні до емоційного вигорання; комунікації між стейхолдерами освітнього процесу: здобувачами, викладачами, адміністрацією ЗВО  та роботодавцями, потреби кожного з них й рішеннями, як ці потреби поєднати й задовольнити; піраміду засвоєння інформації, спеціальні методи для утримання уваги студентів, які останні роки навчаються у дистанційному за змішаному форматах, зокрема відповіді в чаті, голосування й реакції  в zoom, роботу в парах, в групах, в залах zoom, Mentimeter, Jamboard/Padlet/Mural/Miro, Kahoot; визначення цільової аудиторії ВНЗ, кафедри, освітньо-професійної програми та викладача у соціальних мережах Facebook, Instagram, Tik-Tok, Telegram, Linkedin, основні помилки подачі інформації у них та приклади якісних повідомлень.
Слід відзначити, що набуті знання будуть враховані для активізації навчальної діяльності здобувачів та посилення взаємодії учасників освітнього процесу, а також при комунікаціях гаранта ОПП з зовнішніми стейкхолдерами у процесі обговорення і вдосконалення освітньої програми.