В академії стартувала Міжнародна школа реклами

27.02.2015 16:50

17 лютого 2015 року на базі академії відбулось урочисте відкриття ювілейного 10 сезону “Міжнародної школи реклами  ім. Генрі Форда” з метою пошуку талантів для роботи у рекламі, журналістиці, PR та кіно.

Відкрив урочистості директор школи Олександр Гавріш, який у вітальному слові розповів присутнім про основні переваги, які дадуть можливість відкрити світ рекламного бізнесу, зрозуміти основи створення рекламного продукту та його вплив на споживача. 

З вітальним словом виступила перший проректор академії, доцент М. Ю. Барна. У виступі Марта Юріївна привітала учасників школи у стінах найстарішого торговельно-економічного вишу України та побажала присутнім дізнатися багато корисної і цікавої інформації про останні тренди у рекламі.

Продовжила вітальний виступ від імені академії професор кафедри маркетингу Львівської комерційної академії Л. О. Іванова, яка розповіла присутнім про розвиток маркетингової науки у стінах академії, а також про значення і місце маркетингу в сучасній економіці.

Також виступили тренери та партнери школи, які розкрили основні переваги навчання, а також ознайомили присутніх з тематикою тренінгіву межах 10 сезону.  

Зокрема, для учасників ювілейного сезону впродовж наступних місяців будуть проведені тренінги за такою тематикою: маркетингова стратегія; основи брендингу; психологічні тригери в рекламі; копірайтинг; зовнішня реклама; реклама в пресі, радіореклама, телереклама, відеореклама, анімація; інтернет-ресурси, просування реклами в Інтернеті; інтелектуальна власність в рекламі; PR як альтернатива рекламі; оцінка ефективності рекламної кампанії; основи роботи з клієнтом; брифування; активні продажі в рекламі та ефективна презентація.

Після кави-брейк для бажаючих відбувся майстер-клас на тему “З чого почати рекламну кампанію?” від директора школи Олександра Гавріша.