Вийшла з друку монографія на англійській мові

28.08.2017 12:08

Creative management: theoretical foundations (Теоретичні основи креативного управління)

У сучасному динамічному житті нові непередбачувані події, що відбуваються все більше і більше, або приносять успіх і процвітання, або порушують життєвий шлях та діяльність багатьох людей, організацій, країн, регіонів. Наша неспроможність сприймати випадкові непрограмовані події обумовлена тим, що результатом традиційної освіти є вміння логічно відображати та аналізувати інформацію. Для успішної роботи в умовах збільшення непередбачуваності та розбіжностей соціально-економічного розвитку необхідно, крім інфологічної парадигми сприйняття навколишнього світу, оволодіти парадигмою осягнення та творчої роботи. Наведено способи та методи переключення на рівень конструктивного креативного мислення та активності шляхом поєднання логіки та евристичності, тренінги для менеджерів, інженерів, підприємців.

Монографія призначена для студентів та аспірантів, докторантів, керівників інструкторів та практиків менеджменту в економічній сфері, інженерних кадрів, усіх, хто хоче активно та цілеспрямовано працювати для процвітання своєї організації та творчого розвитку особистості. Це оригінальний ключ до розуміння сучасності та бачення майбутнього сучасної організації та соціально-економічного розвитку в цілому шляхом активізації гуманної творчої діяльності людини.

Svydruk, I.I. Creative management: theoretical foundations : monograph / I.I.Svydruk, Yu.I. Ossik, O.V. Prokopenko. - Chorzów : Drukarnia Cyfrowa, 2017. - 144 p.

URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу)