Засідання вченої ради університету

20.06.2017 11:09

19 червня 2017 року відбулося засідання вченої ради університету на якому обговорено актуальні питання навчально-методичної діяльності навчального закладу.

З інформацією про якість та результати використання дистанційних курсів (ДК) у навчальному процесі виступили перший проректор, проф. Барна М. Ю. та проректор з науково-педагогічної роботи, проф. Скибінський С.В. У виступі доповідачами зазначено, що соціологічні дослідження, свідчать про достатньо високий ефект ДК. Більше 76% опитаних викладачів стверджують, що дистанційні курси підвищують рівень якості освітньої послуги, а 87,7% працюють над ДК у переконанні доцільності, корисності цієї праці та внаслідок високої само дисциплінованості і відповідальності. 78,3% респондентів-студентів звертання до ДК зумовлюють поєднанням праці за фахом з навчанням, паралельним з навчанням в іншому ВНЗ та зручністю освоювати навчальні дисципліни за ДК при систематичному відвідуванні занять. Серед побажань студентів до ДК і їх авторів називається збільшення методичних порад, пояснень до виконання завдань, забезпечення комплектності.

Після заслуханої інформації вчена рада ухвалила: вважати, що впровадження ДК в навчальний процес університету відповідає світовій практиці модернізації вищої освіти, свідчить про належний рівень інформатизації, дозволяє покращити рівень якості освітньої послуги, відкриває нові перспективи підвищення ефективності освітнього процесу, впроваджуються методи активного пізнання, самоосвіта. Надається можливість підвищити конкурентноздатність університету на ринку освітніх послуг та випускників на ринку праці, їх працевлаштуванні.

Про результати попереднього рейтингування науково-педагогічних працівників та кафедр університету доповіла перший проректор, проф. Барна М. Ю. У виступі Марта Юріївна відзначила, що метою рейтингового оцінювання є встановлення якості роботи науково-педагогічних працівників і кафедр університету, вдосконалення системи управління структурними підрозділами та створення умов динамічного розвитку на основі максимально повного використання наявного кадрового потенціалу. Крім того, перший проректор наголосила, що проведене попереднє рейтингування дало можливість оцінити відповідність Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності в частині кадрових вимог.

Заслухавши інформацію вчена рада ухвалила: ректорату університету результати рейтингового оцінювання ефективності роботи враховувати при укладанні контрактів з науково-педагогічними працівниками, а завідувачам кафедр – при розподілі навантаження на наступний навчальний рік;
Про рівень якості навчально-методичних розробок професорсько-викладацького складу університету і запровадження підготовки фахівців із застосуванням принципів дуальної освіти доповів проректор з науково-педагогічної роботи, проф. Скибінський С.В. У виступі Станіслав Володимирович відзначив, що в університеті вже впроваджено окремі елементи дуального навчання й нагромаджено певний досвід. Зокрема переглянуто принципи навчання, зорієнтованого тепер на посилення практичної підготовки в аудиторній і позааудиторній роботі зі студентами, практикуванні, самостійній, науковій і інших видах навчальних робіт. Відома співпраця в контексті дуального навчання з багатьма підприємствами бізнесу, закладами невиробничої сфери (ПАТ “Приватбанк”, ТзОВ “Епіцентр К”, ТзОВ “Львівхолод”, ПП “Древній Град” та ін.). Літню практику студенти успішно проходять на підприємствах готельно-туристичних комплексів Польщі, Туреччини і інших країн, що є важливою складовою дуального навчання.

Після заслуханої інформації вчена рада ухвалила:  оголосити наступний навчальний 2017/2018 рік роком активізування і удосконалення дуального навчання в університеті і сприяння вирівнюванню рівнів дуального навчання в Україні з європейським, яке опановують все більше коледжів і університетів; розгорнути агітаційну і роз'яснювальну роботу на підприємствах малого і середнього бізнесу та особливо в організаціях і на підприємствах споживчої кооперації, потреба в дуальному навчанні в якій особливо відчутна; посилити співпрацю в організуванні дуального навчання із коледжами системи споживчої кооперації, в рамках Навчально-наукового комплексу “Академія”, а також з позасистемними коледжами міста і регіону, з якими в університеті існують традиційні тісні зв’язки.

Також на засіданні вченої ради розглянуто та затверджено зміни до Правил прийому на навчання до університету в 2017 році та начальні плани для здобувачів першого рівня освіти 2017 року набору