Бук Лариса Михайлівна
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу
ORCID ID: 0000-0002-2120-477X
Короткі відомості
Закінчила у 2001 році Львівську комерційну академію, спеціальність «Міжнародні економічні відносини». З 2001 року працює на кафедрі, пройшовши шлях від асистента, старшого викладача до доцента кафедри маркетингу.
Навчалась в аспірантурі Львівської комерційної академії. У 2006 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств» за спеціальністю 08.06.01 „Економіка, організація та управління підприємствами” в НУ «Львівська політехніка». В 2011 році отримала вчене звання доцента кафедри маркетингу.
Викладає навчальні дисципліни: «Маркетинг», «Товарний знак в маркетингу», «Брендинг», «Поведінка споживачів», «Маркетинг послуг», «Маркетингові дослідження».
Наукові інтереси: купівельна поведінка споживачів, створення і управління брендами, маркетинг в соціальних мережах, копірайтинг, маркетинг послуг.
Автор і співавтор понад 60 наукових та навчально-методичних праць. Зокрема, автор навчального посібника “Товарний знак в маркетингу”, співавтор навчальних посібників “Поведінка споживачів” “Реклама”, “Завдання для самостійної роботи студентів, практичних та семінарських занять з маркетингу”.
Здійснює керівництво науково-дослідними роботами студентів. Організовувала діяльність студентського наукового гуртка "Клуб маркетолога". Працювала у складі організаційного комітету та журі І туру Всеукраїнської студентської олімпіади та І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.
Підвищення кваліфікації: постійно бере участь у тренінгах, вебінарах, конференціях, семінарах маркетингової тематики. Підвищувала кваліфікацію на практичному курсі «Інтернет Маркетинг» (Клуб ділових людей, 2011 р.), у Регіональному філіалі Національного інституту стратегічних досліджень в м. Львові (2014-2015 рр.), в Школі SMM Factory на практичному курсі «Маркетинг соціальних мереж» (2019 р.), у Хмельницькому національному університеті в період участі в XV міжнародній науково-практичній конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України» (2020 р.), під час стажування в АН «Еко-Дім» (2021р.)
Практична діяльність: працювала в команді маркетологів мережі освітніх закладів «Еколенд», здійснювала консультування з питань маркетингу і реклами в АН «ЕКО-ДІМ», була керівником в напрямі організації освітніх курсів для дітей і дорослих CITschool, маркетинг-менеджер проєкту «Lvivski Molfary».
Бібліотечні ресурси
Обираєте ЛТЕУ?
- Перегляньте перелік спеціальностей та освітньо-професійних програм
- Дізнайтесь про документи, які необхідні для вступу в університет
- Більш детальніша інформація для вступників
- Рейтингові списки вступників на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/
ЛТЕУ
Рейтинг університету за оцінками роботодавців
Університет – 45 в Україні та 3 у Львові за результатами опитування роботодавців.
ЛТЕУ
Рейтинг університету за показником участі у програмах Erasmus+
Посідає 26 місце в Україні