Дайновський Юрій Анатолійович
доктор економічних наук, професор
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-8421-2104
Researcher ID: F-3903-2019
Короткі відомості
Народився у 1955 р. у м. Львові. Закінчив Львівський торговельно-економічний інститут у 1976 р. З 1976 по 1987 рр. працював у Львівському проектно-технологічному інституті АСУ Центроспілки, займався створенням проектів автоматизованих систем управління в організаціях споживчої кооперації.
Кандидатську дисертацію захистив у 1981 р. У 1987-1992 рр. – доцент, з 1991 р. – завідувач кафедри комерційної діяльності Інституту підвищення кваліфікації керівних працівників і спеціалістів Мінпромзв'язку. З 1992 р. перейшов на роботу до Львівської комерційної академії на посаду доцента кафедри маркетингу.
У 2000 р. захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук зі спеціальності 08.06.02 “Підприємництво, менеджмент та маркетинг” на тему: “Методологічні основи формування управлінських рішень у підприємництві”.
З 2001 р. – професор кафедри маркетингу. У 2000-2002 рр. – декан факультету міжнародних економічних відносин. З 2003 р. до 2021 р. – завідувач кафедри маркетингу. З 2021 р. – професор кафедри маркетингу.
Викладає навчальні дисципліни: “Маркетингова товарна політика”, “Товарна інноваційна політика”, “Маркетингові прийоми”, “Маркетинг”, “Теоретичні основи маркетингу”, які забезпечені дистанційними курсами.
Є автором трьох одноосібних монографій (“Ефективні рішення в мікроекономіці”, “505 прийомів бізнесу”, “Теорія і практика формування банку прийомів бізнесу”), навчальних посібників “Маркетингові прийоми”, “Товарна інноваційна політика”, “Маркетингова товарна політика”, “Основи наукових досліджень”, а також співавтором навчальних посібників “Маркетингові комунікації електронного бізнесу”, “Завдання для самостійної роботи студентів, практичних та семінарських занять з маркетингу”, “План маркетингу торговельного підприємства”.
Загальна кількість наукових і навчально-методичних праць – понад 400.
Основна сфера наукових інтересів – розробка методології генерації рішень у бізнесі, формування банку прийомів маркетингу та менеджменту.
Стажування та професійний розвиток: грудень 2021 р. - січень 2022 р. - кафедра маркетингу Львівського національного університету імені Івана Франка; квітень - травень 2022 р. - кафедра теорії та практики журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка.
Член спеціалізованої вченої ради Д 35.840.01 у Львівському торговельно-економічному університеті.
Член підкомісії зі спеціальності “Маркетинг” Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України.
Нагороджений почесною відзнакою Центральної спілки споживчих товариств України “Знак пошани”, грамотою Львівської обласної Ради за вагомий внесок у розвиток науки і підготовки фахівців, Подякою прем’єр-міністра України. Заслужений професор Львівського торговельно-економічного університету.
Бібліотечні ресурси
Обираєте ЛТЕУ?
- Перегляньте перелік спеціальностей та освітньо-професійних програм
- Дізнайтесь про документи, які необхідні для вступу в університет
- Більш детальніша інформація для вступників
- Рейтингові списки вступників на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/
ЛТЕУ
Рейтинг університету за оцінками роботодавців
Університет – 45 в Україні та 3 у Львові за результатами опитування роботодавців.
ЛТЕУ
Рейтинг університету за показником участі у програмах Erasmus+
Посідає 26 місце в Україні